perjantai 27. helmikuuta 2015

Saa tulla toistekin

Minusta on hauska ihmetellä ja kirjoitella Lappeenrannasta. Itseänihän minä tässä viihdyttelen ja ajattelin, että tästä jää itselleni hauska muisto. Funtsin, että samalla paria kaveriani voi nähdä millaista elämää viettelen Lappeenrannassa. Joku heistä saattaa jopa innostua piipahtamaan Lappeenrannassa.

Eilen Facebookin kautta tänne sivuille pelmahti aika lailla porukkaa. No, oikeesti ihan hirveen paljon oli kävijöitä ja tänäänkin täällä on käyty. Joku muukin siis kuin mun kaksi kaveria. Alkoi tuntua hauskalta, että täällä blogissa käy puolison ja parin kaverin lisäksi joku muukin. Lapsenihan eivät tänne tule. Kaikki mitä äiti tekee on niiiiin noloa!

En minä teitä täältä blogistani yritä karkottaa, vaan olisi oikein mukavaa, jos tulisitte toistekin. Siksi lisäsin pari ominaisuutta.

Oikealla tätä blogia sivussa on kohta, johon sähköpostiosoitteesi kirjoittamalla (ja submit nappia painamalla), tulee sinulle automaattisesti meili, kun uusi juttu tähän blogiin ilmestyy. Tuon saa kyllä sitten peruutettua, jos alkaa harmittamaan nämä minun kirjoitukset.

Voit myös liittyä tämän blogin tykkääjäksi/lukijaksi Liity tähän sivustoon kohdassa tuon edellisen alapuolelta.

Jännittää kovasti tahtooko kukaan seurata tätä blogia. Ehkä saan houkuteltua jonkun kaverin tykkäämään... Hauskaa tietysti olisi, jos alkuasukkaatkin lukisi ja tykkäisi. Tai no... ei tästä tarvitse tykätä. Mun kanssa saa olla eri mieltä, minua saa neuvoja tai sitten ihan muuten vaan parantaa maailmaa (tai ainakin Lappeenrantaa) täällä blogissani.

Tuossa alhaalla varsinainen taidevalokuva Lappeenrannasta. Joku omituinen tyyppi yrittää ottaa kännyllä kuvaa. Hmmm...

Jatkossa kirjoittelen ainakin seikkailustani Kauppahallissa ja vähän muutakin tuosta kaupallisesta elämästä Lappeenrannassa. Parhaillaan odottelen täällä Sipoossa, että pääsen tulemaan sinne Lappeenrantaan. Onko siellä vielä lunta?

Oikein mukavaisaa viikonloppua mun kahdella kaverille ja ehkä jollekin muulle, jotka täällä käy katsomassa näitä omituisia kirjoituksia Lappeenrannasta!

Terveisin

Sari

PS: Tuolla juttujen alla on aina kohta kommenteille. Just nyt siellä lukee Ei kommentteja, mutta ehkä sinne joskus vielä tulee niitäkin. Niiltä mun kahdelta kaverilta, jos pakotan.




Ei kommentteja: